Direkte markedsføring af IndoorSki Direkte markedsføring af IndoorSki

IndoorSki

Kunde: IndoorSki i Rødovre


Indoorski har siden 2005 være svaret på en skitur i Danmark. Firmaet var det første til at introducere indendørs skiløb herhjemme, og centret rummer i dag også klatring og golf. IndoorSki har årligt 12.000 gæster.


Opgave brief:

Aktivering af sponsorat i fodboldklubben FC København og markedsføring af IndoorSki som sted for firma-arrangementer. Introduktion af IndoorSki som ”den nye og spændende dreng i klassen” af BtB sponsorer i FCK.

Løsning:

Hvorfor beskrive når man kan lade folk opleve sig frem? Det var tanken bag vores event hvor FCK sponsorer fik mulighed for at se IndoorSkis faciliteter og prøve de forskellige aktiviteter på egen krop. Eventen blev markedsført via en direct mail i form af et stort fodboldformet postkort og et kampagnesite med diverse informationer, video og online tilmelding til eventen.

Resultat:

72 % af direct mail modtagerne klikkede sig ind på kampagnesitet. Af disse havde 54% lyst og mulighed for at deltage. 6 % af alle modtagerne tilkendegav, at de gerne ville komme, men ikke kunne på dagen. De fik muligheden på et andet tidspunkt efter aftale med IndoorSki. At så mange travle erhvervsfolk tog i mod invitationen oversteg vores og kundens forventninger. IndoorSki er sat på kortet hos FCKs sponsorer, og i dag bruger flere af dem centret – både som privatperson og i forretnings øjemed.

Link til Indoorskis hjemmeside >



Har du lyst til at høre mere om direct mail og direkte markedsføring ? Kontakt os her



Relaterede cases

Hjemmeside for Erhvervsvguiderne >
Hjemmeside for TH mur & fliser >