samuelsen samuelsen

Direct mail med call to action

Kunde: Samuelsen


Samuelsen beskæftiger sig med politik og vidensdeling via uafhængige netværksgrupper med samfundsfaglige vinkler.

Opgave brief:

Samuelsen ønskede en øget medlemstilgang i deres netværksgrupper fra en database med relevante kundeemner. Gennem en årrække havde virksomheden forsøgt dette ved at skrive og direct maile et generisk kortfattet salgsbrev hvert have år.

Løsning:

Vi fik afklaret, at beslutningen om et medlemskab i overvejende grad skabes ud fra kvaliteten af foredragsholderne i netværksgrupperne. Ud fra dette valgte vi at lave hver netværksgruppe en handy zigzag faset tryksag til, der bragte disse interessante mennesker og deres foredrag i fokus.

Tryksagen var en appetitvækker med mulighed for uddybende information (og tilmelding) online hvorfor hver enkelt foredrag/foredragsholder var derfor forsynet med QR kode og unik url.

Et salgsbrev fulgte tryksagen i denne direct mail kampagne som blev udsendt i ca. 5 x 800 stk. 

Link Samuelsens hjemmeside >


 

 


Har du lyst til at høre mere om markedsføring? Kontakt os her



Relaterede cases