maj 02, 2013
Kampagnen for vores kunde - Styrelsen for Forskning og Innovation - fik en ægte kongelig h...
feb 11, 2013
Grundpillerne for succesfuld markedsføring er ikke anderledes, fordi kunden er en kommune....
jan 16, 2013
Det er altid sjovt at opleve forskellige former for guerilla marketing rundt omkring. Stor...
jun 21, 2012
I skrivende stund står den på EM 2012 i fodbold. Et brag af en kommerciel cocktail beståen...
maj 15, 2012
Er kvaliteten af din hjemmeside ikke i orden sætter patienten alvorlige spørgsmålstegn ved...
Danmarks 98 kommuner kæmper om virksomhedernes gunst og borgernes skattekroner. Lokkemidlet er unikke fortællinger om, hvorfor netop deres kommune er attraktiv. Men har alle kommunerne virkelig potentiale for en succesfuld branding? I teorien ja, men i praksis nej,
Eftersom vi arbejder med en del offentlige kunder - heraf flere kommuner - tog Berlingske Tidende kontakt til vores reklamebureau. Berlingske ønskede en artikel om hvorfor og hvordan danske kommuner forsøger at sælge sig selv. I artiklen som blev bragt den 9. januar 2012 kan du bl.a. læse vores holdning til branding og det, at markedsføre 98 brands i lille Dannevang. Artiklen er på to helsider og kan downloades som PDF herunder: