Innovækst Innovækst Innovækst Innovækst Innovækst

InnoVækst

Kunde: Københavns Kommune, Foreningen Nydansker og Innoversity

Opgave brief.:

Identitetsudvikling (navn, logo design, paperline) og markedsføring af forretningsudviklingstilbud fra Københavns Kommune og Foreningen Nydansker.

Målgruppe: erhvervsvirksomheder i København, som målrettet ønsker at arbejde strategisk med at undgå homogenitet og udnytte mangfoldighed på alle niveauer i organisationen.Tilbuddets målsætning er at omsætte denne strategi til øget produktivitet og innovation til vækst på bundlinjen.

Løsning:

Vi valgte at navngive tilbuddet InnoVækst. Ved design af logo skulle tre områder tænkes ind: seriøsitet (erhverv), mangfoldighed og innovation. Resultatet blev en logo med et meget enkelt grafisk element indeholdende to bogstaver og en lille vækstsynbol i form af en pil. Logoen er dynamisk hvilket betyder at den fungerer i seks forskellige farveudgaver uden at miste afkodning.

Et micro kampagne site med online kontaktformular fungerende på mobiltelefon, tablet og PC blev udvklet til markedsføringen af InnoVækst. Dette blev bl.a. anvendt på en messe i Øskne Hallen i København. Her kunne virksomhederne tilmelde sig straks og online på InnoVækst standen.

Markedsføringsmaterialer i form af bootcamp program, postkort, paperline og brochure blev også lavet.

Link til løsning:

Link til micro kampagne site (åbner i nyt vindue) >
Download Innovækst folder (pdf 800 kb) >

Link til mere information:

Link til information om InnoVækst på Foreningen Nydanskers website (åbner i nyt vindue) >
Link til information om InnoVækst på Københavns Kommunes website (åbner i nyt vindue) >

Information om InnoVækst på LinkedIn (åbner i nyt vindue) >



Har du lyst til at høre mere om markedsføring? Kontakt os her



Relaterede cases

Hjemmeside for Erhvervsguiderne >
Hjemmeside for McDiversity >