Københavns Kommune

Stor indsigt og forståelse for offentlig kommunikation

Ifølge Ayhan Can, chef i Københavns Kommune,er løsning af kommunikationsopgaver for offentlige kunder en speciel diciplin, der kræver indsigt og forståelse. Her er der ikke tale om traditionel markedsføring som i flotte annoncer for nye bilmodeller eller reklamer for sæbepulver med tilsat ekstra-effekt. Ord som dialog, holdninger og forståelse i fokus.

Gennem vores samarbejde med bl.a. Københavns Kommune ved vi at offentlige kunder og deres projekter er både spændende og udfordrende. Vi brænder for den type opgaver, som i høj grad engagerer os. I en privat virksomhed har vi ofte en enkelt beslutningstager overfor os når en markedsføringsopgave skal løses. Hos offentlige kunder er der mange gange flere (interessenter) involveret, hvilket har den praktiske betydning. at der slet ikke er plads sprængte deadlines. Budgetter skal holdes og indgåede aftaler skal overholdes. Så enkelt er det. Se filmen og hør hvordan Ayhan Can fra Københavns Kommune oplever at markedsføre og samarbejde med os.

Yougov

Tingene bliver lavet effektivt, hurtigt og for os meget let

Ifølge salgsdirektør Niels Hasager fra analyseinstituttet YouGov, er det ikke nemt at vælge reklamebureau til markedsføring af komplicerede produkter og serviceydelser. Det er lidt af et loppemarked hvor mange påstår de kan - men få leverer varen i praksis

Zapera var navnet på YouGov før den pæredanske virksomhed blev en del af den af store verdensomspændende analyse-familie. YouGov er en spændende kunde med fokus på vækst i de nordiske lande

Costcutter

Value for money for en virksomhed som vores

Kerneydelsen i Bo Kristiansens firma, CostCutter, er besparelser. At finde de bedste og billigste leverandører til virksomheder rundt omkring i Danmark. Private som offentlige. Store som små.

Når det handler om at finde leverandører og samarbejdspartnere til sin egen virksomhed er Bo ikke anderledes. Det gælder om at få value for money - eller som Bo udtrykker det "more value for less money".

IndoorSki

Stærkt engagement og interesse for min virksomhed

Supergod dialog, lydhørhed og engagement er nogle af de områder, som Rolf Tybjerg-Pedersen fra IndoorSki har lagt vægt på i samarbejdet med os gennem alle årene.

Da Rolf mødte os på bureauet første gang i 2005 var han en iværksætter med en drøm. Kort tid efter bad han os om hjælp til en markedsførings strategi og design af logo. Det var startskuddet til vores samarbejde. Idag er IndoorSki et indendørs sports- og aktivitetscenter med over 20 ansatte, 15.000 gæster om året og en kernesund forretning med vokseværk. Det har været fantastisk af være med at til skabe en succes fra bunden, og i dag er det en spændende udfordring for os at bringe virksomhedens markedsføring og PR videre på vækst og ekspansion kurs. Det handler om at skabe resultater, men også om forståelse og god kemi.

Gillette

Prismæssigt super konkurrencedygtige

Nogle gange skal tingene gå stærkt. Virkelig stærkt. Vi skal kunne agere hurtigt på lokale forhold eller konkurrent tiltag. Det er vigtigt for os at have et mindre reklamebureau med styrker som fleksibilitet og kreativitet siger Susie Tranekjær fra Gillette Nordic Group.

Gillette er kendt for en lang række brands hvoraf flere er er markedsledere. Vi har arbejdet med diverse ad hoc opgaver for tandbørste brandet Oral-B, blandt andet i form af BtB direct mail kampagner.

Foreningen Nydansker

Få har forstand på mangfoldigheds kommunikation i Danmark

Human Shojaee fra Foreningen Nydansker mener, at reklamebranchen er præget af fancy ord og manglende forståelse for hvordan, man når ud til den mangfoldige og multikulturelle gruppe. Ifølge Human kræver det indsigt i den omogene gruppes adfærd, åbenhed for nye og atypiske kommunikationskanaler og knowhow om utraditionelle markedsførings redskabe.

Gennem årene er mangfoldigheds kommunikation blevet en af vores kernekompetencer. Vi løser opgaver indenfor dette område for både private og offentlige kunder.

Tandspecialisten

30% flere patienter og afsætningsfremgang af behandlinger med høj avance

Som tandlæge skal man ikke bruge al sin energi og kræfter på markedsføring af tandlægeklinikken, mener Lars Jessen fra Tandspecialisten. Jeg og mine medarbejdere skal være gode til vores behandlinger og patienter. Hvad markedsføring angår, så udstikker jeg sammen med reklamebureauet mål og budget og lader så dem tage sig af det praktiske. Det har givet konkrete resultater. Jeg synes også det er vigtigt, at et reklamebureau er en rigtig samarbejdspartner, der tager sig af tingene både opfordret og uopfordret.

Tandlægebranchen er stadig præget af fortidens restriktioner vedrørende markedsføring. Tandspecialisten er i vores optik en kunde der både vil og tør noget for at være i førertrøjen som byens bedste tandlægeklinik. Hvorfor ikke fortælle folk om sin klinik, hvis den er fyldt med flinke medarbejdere der er rigtig dygtige til deres fag, som Lars udtrykker det. Vi arbejder med markedsføring af en hel del tandlæger i Danmark, og det er altid en fornøjelse at se dem, der vil noget høste frugterne af vores samarbejde.