M+ M+ M+

M+

Kunder/samarbejdspartnere: Dansk Erhverv, CBS/Copenhagen Business School, Københavns Kommune, Integrationsministeriet og Foreningen Nydansker


Opgave brief:

Kommunikationspartner på landsdækkende projekt med deltagelse af 70 store og mellemstore danske virksomheder i samarbejde med Dansk Erhverv, CBS, Københavns Kommune, Integrationsministeriet og Foreningen Nydansker.

Udvikling af navn, logo og visuel identitet til projektet. Udarbejdelse af kommunikationsplatform og markedsføringsmaterialer til projektets interne og eksterne målgrupper.  

Om projektet:

Er projekt med fokus på vækst, mangfoldighed, innovation, effektivitet, globalt udsyn, image og konkrete gevinster.

70 danske virksomheder vil gennemgå et professionel forretningsudviklings forløb, der specifikt retter sig imod den enkelte virksomheds organisering og branche. Herigennem vil den enkelte virksomhed få hjælp, redskaber og en konkret handlingsplan som vil udvikle virksomhedens mangfoldighedsarbejde – både på strategisk og operationelt plan.

Løsning:

Projektet rummer et utal af muligheder, områder og vinkler. Vi sigtede derfor efter et projektnavn der rummede en høj grad af egen tolkning. Da omdrejningspunktet er mangfoldighed fandt vi det rammende at døbe projektet M+.

Resultat:

M+ er netop startet op og i denne fase bliver de forskellige forløb aftalt med virksomhederne rundt omkring i landet. Når CBS har indhentet og bearbejdet erfaringerne fra M+ forløbet, vil vi kunne fortælle mere om resultaterne herfra. 

Link til løsning:

Link til online markedsføring af M+ (overfor virksomheder)  >
Link til PDF om M+ >
Link til M+ projekt beskrivelse på Foreningen Nydanskers hjemmeside  >



Har du lyst til at høre mere om markedsføring? Kontakt os her



Relaterede cases

Hjemmeside for Copenhagen Connection >
Hjemmeside for Rudersdal Kommune >