hjemmesider


I dag har stort set alle virksomheder en hjemmeside. Lige fra den lokale cafe til de store virksomheder, som du finder i C20 indekset. Det er dog ikke alle virksomheder, der har en egentlig strategi for deres hjemmeside


En strategi som blandt andet giver svaret på hvorfor de har en hjemmeside, og hvad de vil med den. Er hjemmesiden et visitkort på nettet, er den en kommunikationsplatform eller er den en salgskanal? Når det er sagt, vil vi også give de mere generelle og fælles træk for en god hjemmeside et par ord med på vejen.

En moderne hjemmeside bør i dag være opbygget og designet med øje for din målgruppe og hjemmesidens besøgende/brugere. Hvad er relevant og giver mening for dem? Kan de finde den information de søger, er hjemmesiden inspirerende, værdiskabende, nem at navigere i og har den et professionelt look som appellerer til målgruppen.

Tænk udefra og ind, sæt individet i fokus og gør optimer brugervenligheden din hjemmeside. Og sidst - men måske allervigtigst - hold den altid opdateret. Altid!