Seneste nyheder


Arkiv

Telemarketing, fra newbiz til nej biz

NewBiz til Nej Biz

Smid knoglen hvis du blot forstyrrer eller forvirrer


Du kender dem givetvis. Telemarketing tidsrøverne.

De kreative og dygtigste formår at slippe udenom såvel receptionen som sekretæren, og så har man dem i røret. Altid uanmeldt (med mindre de har ringet og lagt besked tidligere) og desværre ofte uforberedte.

At mødebookere, telefonsælgere og andet godtfolk tager ens tid er en ting, men er de tilmed uforberedte er mere end blot irriterende. Der aftvinger næppe respekt eller lydhørhed for det budskab, de har på hjerte og dermed heller ikke en god forretning for dem.

Bruger du telemarketing i virksomhedens opsøgende newbiz arbejde, så brug det med omtanke. Det er ikke nok at du har verdens bedste produkt eller firma-idé. Budskabet skal også præsenteres og sælges på en god måde overfor de potentielle kunder, du kontakter. Brug de nødvendige ressourcer på at briefe phoneren, lav et intelligent dialogflow sammen og klæd phoneren bedst muligt på hvad materialer og information angår.

Er din virksomheds hjemmeside opdateret og god nok til at være eneste mulighed for uddybende information og præsentation af jeres produkter og ydelser efter en sådan telefonsamtale ?

Kan I straks efter samtalen maile eller poste kundeemnet information på de konkrete ting I har talt om ?

Har en generel hjemmeside hvor kundeemnet skal søge efter informationen eller tilbyder I jeres potentielle kunder tilbundsgående information, flotte præsentationer og brugervenlige dialog muligheder på et website der udelukkende omhandler det produkt eller den ydelse som du ønsker at afsætte ? En sådan kaldes i øvrigt et microsite eller et kampagnesite.

Vil du vide mere om hvordan du klæder din phoner bedst på, så kontakt os gerne.

Tilmeld vores nyhedsbrev