Kampagne, instore marketing for Zwilling kampagne, borddisplay og brochurer for Zwilling knive

Nordisk kampagne for ny knivserie

Kunde: Zwilling J.A. Henckels


Zwilling er et af de ældste brands i verden. Historien bag firmaet starter nemlig den 13. juni 1731, hvor knivfabrikant Peter Henckels registrerede sit varemærke hos Knivfabrikanternes Laug i Solingen. I dag producerer virksomheden nogle af de mest moderne og populære køkkenredskaber, sakse og bestik, der findes.


Opgave brief:

Kampagne for Twin Fin – en ny produktserie af eksklusive stilrene japanske knive i Danmark, Norge, Sverige og Finland. To målgrupper – detailhandlen samt slut brugere/konsumenter.

Løsning:

I samarbejdede med Zwilling J. A. Henckels udarbejdede vi en kampagne til implementering i de nordiske lande. Den visuelle del tog afsæt i produktserie navnet og knivenes udseende. Den viste to spidse sølvfarvede hajfinner, der skar skarpt gennem vandet. Designet på alle Twin Fin knivenes riflede skæfte minder om gællerne på en haj.

Vi lavede sprogversioneret indsalgsmateriale til detailhandlen (POP), instore materialer til detailhandlen (POS), annoncer, konsumentbrochurer i diskbokse samt forskellige tryksager og gimmicks til messer, hvor Zwilling J. A. Henckels deltog. 

Resultat:

Hovedkontoret i Danmark fik megen ros for den centralt udarbejdede reklamekampagne. Noget man ikke var vant til. Trods en presset tidsplan kom kampagnen godt i luften til tiden. Naturligvis – for fleksibilitet er en kompetence, vi aldrig løber tør for.


Har du lyst til at høre mere om kampagner og markedsføring ? Kontakt os her



Relaterede cases

Case om kampagne
Se eksempler på andre tryksager >